21.7.09

Επιτέλους διακοπές.....!!

Αγαπημένα μου βατραχάκια καλησπέρα σας...είχατε καιρό να με δείτε ε??να μαι λοιπόν!!

Αύριο αναχωρώ επιτέλους γιά τις καλοκαιρινές μου διακοπές οι οποίες παρεπιπτόντος θα είναι και οι τελευταίες μακράααααααας διαρκείας-όχι τπτα αλλά απ τον σεπτέμβριο ξεκινάνε τα δύσκολα!!Επαγγελματική αποκατάσταση , φανταριλίκη κτλ κτλ....-κ όποιος κατάλαβε κατάλαβε!!

Φεύγω λοιπόν απ την αθήνα και πάω στο νησάκι μου μαζί με την παρέα μου όπως και κάθε χρόνο άλλωστε για ξέγνοιαστες στιγμές γεμάτες αύθονο γέλιο....Να πω την αλήθεια όμως αυτές οι διακοπές θα είναι διαφορετικές γιατί δίπλα μου θα έχω και τον άνθρωπο που με κάνει χαρούμενο τους τελευταίους μήνες (για την ακρίβεια 11 μήνες).Για όποιον δεν κατάλαβε μιλάω για την κοπέλα μου!!!χαχαχαχαχα.....

Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου δεν μπορώ να τον φανταστώ καλοκαίρι και μακριά απ το νησί αυτό..έχω ζήσει απίστευτες καταστάσεις εκεί....χαρές , λύπες όλα....όλα αυτά βέβαια με την αμέριστη συμπαράσταση της τρελλής παρέας μου!Εκεί νοιώθω τελείως απελευθερωμένος απ όλα.Μπάνιο στην παραλία , ξενύχτια στην θάλασσα ακούγοντας το κύμα και φυσικά άφθονο γέλιο!!Μπορεί να στεναχωρήσω τους απανταχού clubbakides αλλά προτιμώ να ξενυχτάω ακούγοντας την θάλλασα αγκαλιά με το πρόσωπο που αγαπώ και την παρέα μου παρά να κωλοχτυπιέμαι στα μπαρ (όχι οτι δεν το κάνω απεναντίας!!!!).

Δεν ξέρω το πότε θα τα ξαναπούμε αλλά σας εύχομαι καλές διακοπές και να είστε καλά...Εύχομαι τις διακοπές αυτές να τις περάσετε με τ άτομα που αγαπάτε (κοπέλες-αγόρια-φίλοι-φίλες) και να είναι μοναδικές.Όπως εύχομαι να είναι και οι δικές μου!!

ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ......ΦΙΛΙΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: