14.11.09

Ένα μοναχικό σαββατόβραδο.......

Μικρά μου βαραχάκια ελπίζω να είστε καλά!!Εγώ δεν είμαι και τόσο.....μην ανυσηχείτε όλα καλά με τον ερωτάκο μου (είμαστε μιά χαρά...ποιό καλά δεν γίνεται!!!!)απλά αυτή η ρημάδα η μοναξιά χτυπάει για ακόμη ένα σαββατόβραδο την πόρτα μου!

Ακόμη ένα σάββατο βράδυ συντροφιά μου έχω το ραδιώφονο ακούγοντας μουσικούλα και το laptopaki μου με βλέποντας καμιά ταινιούλα η γράφωντας καμιά αναρτησούλα όπως καλή ώρα τώρα χιχιχιχιχιχι....!!

Όλοι είναι έξω ή στα σπίτια τους με την παρέα τους και περνάνε καλά....Μόνο ένας μικρός βατραχάκος είναι μοναχούλης του!!!ΚΛΑΠΣ.....

Τους ζηλεύω όλους μα όλους όμως......όχι πάντως με την κακή έννοια απλά λέω από μέσα μου "μακάρι να ήμουν και εγώ εκεί"....."θέλω και εγώ"..

Πλάκα στην πλάκα έχω τρεις εβδομάδες να βγώ για ένα ποτό ή να βγώ για μία βόλτα με την κοπέλα μου ή με την παρέα μας βράδυ...ας όψεται η ρημάδα η απόσταση!!!αααχχχχχχχ....

Θα μου πείτε τώρα εσείς τα έξυπνα βατραχάκια (όχι τπτα έχω και έξυπνους αναγνώστες..χεχε) "μα καλά δεν έχεις αλλούς φίλους?" Ναι αμέ από "δήθεν" πολλόυς μα πραγματικούς 2-3 στην κυριολεξία όμως.Τι να τους κάνω όμως όταν ο ένας δουλεύει και ο άλλος είναι με την κοπέλα του και η άλλη αρραβωνιασμένη????όποτε μένω στο σπίτι...

Ξέχασα να σας επισημάνω πως έχω και έναν κολλητό ο οποίος όμως έχει ξενητευτεί για χάρη μίας γυναίκας στην θεσσαλονίκη ναι κυρίες και κύριοι το παληκάρι στην πραγματικότητα όταν έκανε αυτό τραγουδούσε το ελληνικότατο άσμα "το νινι σέρνει καράβι".....χεχε...

Αυτά μικρά μου βατραχάκια να περάσετε ένα όμορφο σαββατόβραδο και να είστε καλά!!!


Υ.Γ:Μόνο ενα πράγμα με ηρεμεί να σκέφτομαι εκείνη και τις στιγμές που είναι μοναδικές στο πλάι της!!

ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!

4 σχόλια:

Εξύμνoς είπε...

Πωπω βατραχακο... μοναξιες ειχα πολυ καιρο να νιωσω και την τελευταια φορα που ημουν σε μια τετοια κατασταση δεν με ειχε χαλασει... Θυμομουν οταν καθομουν οπως λες με το ραδιοφωνο και τον υπολογιστη μου και περναγα αρκετες ωρες μεχρι το πρωι καμια φορα....

Υπομονη αγορινα!! Και φυσικα τιποτα δεν μας στρωνεται μονο του για να περασουμε... παντα πρεπει να κυνηγαμε αυτο που θελουμε ;)

Estella είπε...

Είναι όμορφη μερικές φορές η μοναξιά... Γιατί δεν προσπαθείς να την απολαύσεις αφού δεν μπορείς να την αλλάξεις; Μπορεί να σου κάνει καλό βατραχάκο μου. Φιλάκια πολλά.

next_day είπε...

συμπάχουμε βατραχάκι μου! κι εγώ απο απόσταση άλλο τίποτα!
Εϊναι όμως πολύτιμη η συμβουλή της γλυκιάς Estella..αφού δεν μπορούμε να το αλλάξουμε ας το απολαύσουμε!!!
Φιλί γλυκό!

alitaki είπε...

gia vatraxos poli glikoulis mou fenese!!filakia